آقای ماست‌بندیان

من تا حالا چهار نفرو قانع کردم که به جای خریدن ماست خودشون توی خونه ماست ببندن. حتی یه نفر از این چهار نفر انگلیسی بود! همه‌شون هم خیلی از وضعیت راضی هستن و خودشون برای خودشون ماست‌بندی شدن. خلاصه اینه که به شما هم توصیه می‌کنم…!

برچسب‌ها: ,

3 پاسخ to “آقای ماست‌بندیان”

  1. Sedigh Says:

    ببین، فقط توصیه نکن
    بگو چطور ماست میبندی ما هم یاد بگیریم.
    در ضمن من اینجا بساط کیک درست کردن رو به صورت جدی ای نهادینه کردم!

  2. ehsan Says:

    man doogh gazdar misazam to khone, 😀

    hamamon vaghte shohar dadan emone, mast o doogh o keik o … 😀

  3. hallajvashan Says:

    ماست درست کردن به مراتب از کیک آسونتره حاجی! شیرو می‌جوشونی٬ بعد می‌ذاری مثلا تا شصت درجه سرد بشه٬ بعد توش چند قاشق ماست می‌ریزی و معجون رو به هم می‌زنی که ماست توش پخش بشه٬ بعد درشو می‌ذاری (در واقع می‌ذاری درش) و به مدت هشت نه ساعت می‌ذاری لای حوله که گرم بمونه! بعدش که آماده شد می‌ذاری توی یخچال! به همین سادگی! اگر ماست ترش دوست داری هم می‌تونی به جای هشت ساعت ده ساعت بذاری٬ یا یازده ساعت.

    آقای دوغ‌بندیان! (عجب وبلاگی! اصلا فکر کنم یه بخش آشپزی گوز بهش اضافه کنم!)

بیان دیدگاه