Nice to meet me

تصمیم گرفتم به عنوان یه حرکت سمبلیک هر بار مهمونی می‌رم یه کاندوم هم بذارم توی جیبم. به این ترتیب وقتی توی راه برگشت توی قطار برای خودم لم دادم و به موسیقی‌ای که دوست دارم پناه بردم و از حضورش احساس آرامش می‌کنم به شک نمی‌افتم که شاید دلم می‌خواست٬ یا شاید اگر امکانات بود تنها نبودم الآن٬ یا شاید اون هم از من خوشش اومده بود. نه٬ این پلاستیک نفرت‌انگیزی که توی جیبمه مطمئنا یادم می‌اندازه که نه حوصله‌شو داشتم٬ نه انگیزه‌ی برهم‌کنش اجتماعی رو داشتم٬ نه احساس راحتی می‌کردم٬ و نه اون از من خوشش اومد نه من از اون.

4 پاسخ to “Nice to meet me”

  1. 4شاختار Says:

    4 ساختار را هنوز به یاد داری ؟ 4 ساختار : ایختیسات ایجتیماع فرهنگی و نیظامی و ایجتیماع

  2. helia Says:

    payan cheghadr dir be dir be ruz mikuni, hey sar mizanam va hay mibinam ke hanuz hamun harkate sambolik e…

  3. امير فرهنگ Says:

    من هم هميشه وقتي ميرم بيرون يه كتاب با خودم بر ميدارم ميبرم.اينطوري وقتي برميگردم ديگه » به شک نمی‌افتم که شاید دلم می‌خواست٬ یا شاید اگر امکانات بود »

    حتما ميخوندمش و اين كتابي كه دستمه «مطمئنا یادم می‌اندازه که نه حوصله‌شو داشتم » و نه حال خوندنشو !!!!!

    فلسفه ي هر دو تقريبا يكيه!!!!

بیان دیدگاه